عشق گـــــــاهی ...!

عشق اگر پیدا شد.. که دیگر عشق نیست.. معرفت است.. عشق از آن رو هست.. که نیست..پیدا نیست و حس می شود...

عشق گـــــــاهی ...!

عشق اگر پیدا شد.. که دیگر عشق نیست.. معرفت است.. عشق از آن رو هست.. که نیست..پیدا نیست و حس می شود...

عشق گـــــــاهی ...!

" اللهم انی استودعک {قلبی} … فلا تجعل فیه احد غیرک "
.
.
.

مثل کسانی که جز خداوند یار و یاوری برای خود برگزیده ‏اند، همانند عنکبوت است که برای خود خانه‏ ای ساخته است و

اگر بدانند سست‏ ترین خانه‏ ها خانه عنکبوت است...
.
.
.

گاهی دلم میخواهد بگذارم بروم بی هرچه آشنا

گوشه ی دوری گمنام

حوالی جایی بی اسم

گاهی واقعا خیال میکنم روی دست ِ خداوند مانده ام

خسته اش کرده ام...!
.
.
.
در حدیث قدسی آمده است که می فرماید:
« یابن آدم و حقک علی انی احبک فبحقی علیک احبنی»
ای فرزند آدم به حق تو بر من سوگند که من تو را دوست دارم، پس تو را به حق من بر تو سوگند می دهم مرا دوست بدار

کلمات کلیدی

این دلـــــــــــ ِ خونه خراب !

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ
این که چقدر از خودم دل گیرم بماند ...
میشه یه چیزایی رو توجیه کرد . مثلا: آدمیزاد ِ و عادت .. عادت ِ به دیدن، عادت ِ به دوست داشتن, عادت ِ به رفتن و عادت ِ به فراموش کردن اما نمیدونم چرا یه جایی تو وجود آدم هست که گاهی این عادت ها رو فراموش میکنه، نچ... انگار نمیشه توجیه کرد، همه چیز رو خراب میکنه ، این دل ِ در ب ِ در ِخونه خراب رو میگم !

+ غلط کرده این دل ِمن ! من پدر ِاین دلُ در میارم ... :(
+ خیلی از خودم دل گیرم...


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی